09.03.2017 1325

Оволодіти прийомами тайм-менеджменту

Успішні студенти вміють грамотно планувати свій час. Якщо не відкладати все на останній момент, то тоді вистачить часу на все: і піти в бібліотеку, і в клуб, і в спортивну секцію, і навіть на підробіток. Вчитися насправді не так складно, але ми любимо все ускладнювати, наприклад, читати книгу в останню ніч перед семінаром, коли викладач дав завдання ще місяць тому.

 Порада № 1: Готуйтеся заздалегідь

По-перше, готується список ваших справ на день наперед, наприклад, увечері попереднього дня. Буде найкращим, якщо планування справ на завтра буде останньою справою, яку ви робите сьогодні. Коли ви плануєте свої справи на завтра пізно ввечері, ваша підсвідомість буде працювати на ваші плани і цілі під час сну. При такому підході ви часто будете прокидатися вранці з новими ідеями, які зможете застосувати у своїй роботі.

Однією з переваг підготовки списку ваших справ заздалегідь є те, що така практика дозволяє вам спати спокійніше. Ви не будете турбуватися, намагаючись не забути про якісь важливі справи, які потрібно зробити завтра. Після того як ви записали якесь питання, воно звільняє ваш розум. Тут спрацьовує відомий у психології ефект Зейгарник – поки справу не записано, вона крутиться у вашому розумі і завантажує його. Таким чином, цей прийом дозволить вашому мозку краще відпочивати вночі.

 Порада № 2: Складайте для себе розклад

Складання розкладу своїх справ зменшує стрес і вивільняє енергію. Самі дії по використанню ваших організаторських здібностей для планування свого дня, тижня чи місяця створюють відчуття контролю і сприяють підвищенню продуктивності. Ви будете відчувати відповідальність за своє життя. Це фактично підвищить вашу самооцінку і відчуття особистої сили.

 Порада № 3: Починайте рано

Для підвищення своєї продуктивності почніть день рано. Чим більше часу ви витратите на те, щоб думати і планувати, тим краще ви будете організовані в кожній сфері вашого життя. З біографій і автобіографій успішних людей можна з'ясувати, що майже всі вони мають одну спільну рису. Вони розвивали свої організаційні навички та звичку лягати спати в розумний час і прокидатися рано-вранці.

Коли люди встають о 5:00 або 6:00 ранку, у них достатньо часу, щоб думати і планувати на майбутній день. В результаті, вони завжди більш ефективні, ніж ті, хто спить до останнього моменту.

Кілька хвилин спокійних роздумів перед тим, як почати будь-яку справу, може заощадити вам багато часу при виконанні завдання. Коли ви встаєте рано і плануєте свій день заздалегідь, у вас більш спокійний, ясний і творчий розум протягом дня.

Порада № 4: Організаційні навички

Прагніть поліпшити свої організаторські здібності та використати їх як вдома, так і на роботі. Наприклад, це може відноситися до підходів при зберіганні речей або файлів. Стільки часу може бути витрачено на пошук незрозуміло де збереженого файлу? Але якщо у вас є свій підхід до структури папок і назв файлів, час на пошук практично не витрачається.

Порада № 5: Підвищення продуктивності з Прайм-тайм

Під Прайм-тайм мається на увазі час доби, коли ви найбільш енергійні, уважні і продуктивні.

Організуйте своє життя так, щоб найбільш складна і творча робота виконувалася під час вашого внутрішнього Прайм-тайм. Для більшості людей це ранок. Для когось це, навпаки, вечір.

Дуже важливо, щоб ви розуміли свій найбільш продуктивний час, так як таке знання допоможе підвищити продуктивність вашої праці. Найважливіша робота вимагає, щоб під час її виконання ви були на піку своїх можливостей.

За матеріалами http://selfhacker.ru