Спеціальність «Маркетинг»
Маркетинг – економічна спеціальність, яка є гармонійним симбіозом законів економіки та психології. Це своєрідний «міст» між споживачем і виробником, продавцем і покупцем. Роль маркетолога – задовольнити потреби сторін, роль маркетингу – стати ефективною опорою сучасного бізнес-середовища.
ДЕ ПРАЦЮЮТЬ ФАХІВЦІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МАРКЕТИНГ»?
Фахівці даного профілю можуть працювати в компаніях, інститутах, на підприємствах і в організаціях, як керівниками, так і фахівцями, а саме: керівник з логістики та збуту; директор з маркетингу; комерційний директор; директор з матеріально-технічного постачання; економіст зі збуту; економіст із ціноутворення; рекламіст; фахівець з методів розширення ринків збуту; фахівець зі зв’язків із громадськістю та пресою; фахівець-аналітик із дослідження товарного ринку; брокер; дилер; товарознавець.
РИСИ ПОТЕНЦІЙНОГО ФАХІВЦЯ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МАРКЕТИНГУ»
Риси, які повинні бути у людини, яка хоче працювати маркетологом – активність, креативність, всебічний розвиток, здатність аналізувати та робити висновки, спостережливість, інтерес до навколишнього світу, позитивне ставлення до життя, аналітичний склад розуму, уважність, комунікабельність, стресостійкість, відповідальність, творчий потенціал і вміння генерувати ідеї. Маркетолог – це не професія, а покликання. Але все ж основною рисою фахівця-маркетолога є віра в себе та у власний успіх, а для цього необхідно щодня вдосконалюватися.
ПЕРСПЕКТИВИ ПРОФЕСІЇ
За даними сайту Work.ua, фахівець зі спеціальності «Маркетинг» в Україні заробляє в середньому від 15000 грн.
Маркетолог вважається нині однією з найбільш затребуваних і високооплачуваних професій. І хоча на початку кар’єри, фахівець може отримувати 7 000 гривень, але потім його професійні успіхи можуть гарантувати стабільний і високий рівень доходу – від 20000 грн.
Маркетолог – це одна з найперспективніших професій, відносно молода, однак із широким спектром взаємодії й обов’язків.
ЧОМУ САМЕ СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «МАРКЕТИНГ» В УМАНСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ САДІВНИЦТВА
Спеціальність «МАРКЕТИНГ» в Уманському національному університеті садівництва – ЦЕ:
- УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ – 80% випускників, які працюють за фахом чи за суміжними спеціальностями або успішно займаються власною підприємницькою діяльністю;
- ПЕРСПЕКТИВА – можливість проходження практики на кращих підприємствах та організаціях в Україні, за кордоном з подальшим працевлаштуванням;
- ПРЕСТИЖ – сучасні знання, що підвищують вартість наших фахівців на ринку праці;
- НАВЧАННЯ У ЗРУЧНОМУ ФОРМАТІ – можливість паралельного здобуття освіти одразу на двох спеціальностях і дистанційні методи навчання онлайн у зручний для студента час.