03.04.2025 8578

Комісії профкому

Постійні комісії профкому створюються на термін повноважень профкому з метою виконання певного виду роботи, ширшого залучення членів профкому до участі в різних напрямах діяльності вузу. Комісії за дорученням профкому, або за власної ініціативи розглядають і вносять пропозиції в межах свого напряму діяльності.

Комісії обираються профкомом із числа членів профкому та профспілкових активістів у складі голови та членів комісії. Кількісний склад комісії визначається профспілковим комітетом з урахуванням кількості членів профспілки та її структури. Головою комісії за поданням голови профкому затверджується один із членів профкому.

Комісії підзвітні і підконтрольні профспілковому комітету. У своїй роботі вони взаємодіють між собою та членами профкому.

Кожна комісія щороку до 10 грудня подає на розгляд і затвердження профкому план роботи комісії в наступному році. Засідання комісій скликаються по мірі необхідності і є правомочними, якщо в їх роботі бере участь не менше, ніж половина загального складу. Рішення приймається відкритим голосуванням і вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини присутніх на засіданні членів комісії.

Комісії профкому
Комісії профкому

Профкомом організовано роботу наступних постійних комісій.

  • Комісія з організаційної та інформаційної роботи
  • Комісія з охорони праці та техніки безпеки
  • Комісія із соціально-побутових питань
  • Комісія з роботи з дітьми
  • Комісія по роботі з ветеранами війни, праці та пенсіонерами
  • Комісія екологічна
  • Комісія по роботі зі студентами
  • Комісія з спортивної та культмасової роботи

КОМІСІЯ З ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ РОБОТИ

Основні напрями роботи:

  1. Підготовка планів роботи профспілкового комітету.
  2. Підготовка регламенту роботи профспілкового комітету, контроль за його дотриманням.
  3. Контроль за виконанням планів роботи комісій профкому.
  4. Підготовка необхідних матеріалів і документів до засідань профкому.
  5. Контроль та оформлення протоколів конференцій.
  6. Інформування профспілкових осередків про прийняті рішення.
  7. Забезпечення виконання прийнятих постанов.
  8. Організація і контроль за проведенням навчання профспілкового активу відповідно до прийнятого плану.
  9. Організація роботи профспілкових осередків університету.
  10. Надання методичної допомоги головам профбюро щодо організації та планування профспілкової роботи.
  11. Організація і проведення звітно-виборчої конференції, забезпечення участі у ній членів профкому та Профспілки; підведення підсумків проведення конференції, контроль ведення обліку зауважень і пропозицій та здійснення заходів щодо їх реалізації.
  12. Публікація на сайті матеріалів про роботу Профспілки.
  13. Контроль виконання рішень профкому і постанов конференції щодо розвитку матеріально-технічної бази Профспілки.
  14. Контроль і ведення обліку членів профспілки.
  15. Оновлення веб-сторінки профспілкового комітету на сайті університету.
  16. Контроль за надходженням і обліком членських профспілкових внесків, аналіз їх надходжень.
  17. Готувати питання та необхідну документацію на засідання президії та профкому з основних напрямків роботи комісії.

КОМІСІЯ З ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ

Основні напрями роботи:

  1. Організація контролю за умовами та охороною праці, внесення пропозицій до адміністрації щодо їх удосконалення; розгляд планів підготовки університету для роботи в зимових і літніх умовах, перевірка їх виконання.
  2. Підготовка та подання до профспілкових осередків основних нормативних документів з охорони праці.
  3. Проведення разом з відділом охорони праці навчання відповідальних за охорону праці від профспілкових осередків.
  4. Проведення аналізу та узагальнення пропозицій профспілкових осередків до колективної угоди між адміністрацією та трудовим колективом університету з охорони праці.
  5. Підготовка додатку до колективної угоди з охорони праці.
  6. Підготовка до розгляду на конференції та профкомі питань з охорони праці.
  7. Підготовка проекту правил внутрішнього розпорядку університету.
  8. Здійснювати громадський контроль за дотриманням адміністрацією законодавства про охорону праці.
  9. Здійснювати контроль наявності інструкцій з охорони праці для всіх видів робіт, контроль за наявністю їх на робочих місцях
  10. Здійснювати контроль проведення атестації з питань охорони праці посадових осіб
  11. Здійснювати контроль проведення інструктажів з охорони праці.
  12. Проводити щорічний огляд-конкурс стану умов охорони праці в університеті.
  13. Готувати питання та необхідну документацію на засідання президії та профкому з основних напрямків роботи комісії.

КОМІСІЯ ІЗ СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВИХ ПИТАНЬ

Основні напрями роботи:

  1. Підготовка питань до розгляду на засіданнях конференції та профспілкового комітету.
  2. Ведення контрольного списку співробітників університету, що перебувають на квартобліку в місцевих державних адміністраціях.
  3. Аналіз наявних житлових програм на рівні міста та України загалом та оперативне інформування про них профкому та співробітників.
  4. Ведення обліку та розгляд заяв на поселення співробітників університету в гуртожитках студмістечка.
  5. Здійснення контролю за використанням житлового фонду гуртожитків.
  6. Подання адміністрації пропозицій щодо вдосконалення побутових умов проживання у гуртожитках, а також щодо здійснення заохочень та накладання стягнень на мешканців гуртожитків.
  7. Активна участь у проведенні щорічного конкурсу огляду на кращий студентський гуртожиток університету.
  8. Здійснення взаємодії з адміністрацією студмістечка університету та факультетами у питаннях, які стосуються поселення, проживання, побуту мешканців гypтoжиткiв.
  9. Допомога адміністрації студмістечка університету у вирішенні питань стосовно поселення студентів, поліпшення умов проживання у гуртожитках та проведення культурно-масових, спортивних та інших заходів.
  10. Надання консультативної допомоги та інформування мешканців гуртожитків про їх права та обов'язки.

КОМІСІЯ З РОБОТИ З ДІТЬМИ

Основні напрями роботи:

  1. Ведення списків дітей дошкільного, шкільного віку, диспансерних хворих дітей, дітей-сиріт.
  2. Проведення організаційної роботи, необхідної для успішного оздоровлення груп дітей співробітників, викладачів, аспірантів та докторантів університету.
  3. Робота з представниками факультетів, підрозділів університету з питань оздоровлення дітей під час літніх канікул.
  4. Контроль за роботою медичних пунктів.
  5. Підготовка та проведення Новорічних та Різдвяних свят для дітей-дошкільнят та школярів співробітників та студентів університету.
  6. Проведення заходів щодо забезпечення дітей новорічними подарунками.
  7. Робота з Центром культури і виховання щодо залучення дітей співробітників у діючі гуртки.

КОМІСІЯ ПО РОБОТІ З ВЕТЕРАНАМИ ВІЙНИ, ПРАЦІ ТА ПЕНСІОНЕРАМИ

Основні напрями роботи:

  1. Надання пропозиції до Колективного договору з питань соціального забезпечення ветеранів університету.
  2. Допомога Раді ветеранів у підготовці нормативних документів, наказів, списків на преміювання та надання матеріальної допомоги.
  3. Винесення на засідання профкому пропозиції щодо надання ветеранам матеріальної допомоги, преміювання з нагоди ювілейних та пам`ятних дат.
  4. Спільно з комісією по культурно-масовій роботі організувати культурні заходи для ветеранів університету.
  5. Організація передплати на газети для ветеранів університету.
  6. Організація вітань ветеранів університету зі святами.

ЕКОЛОГІЧНА КОМІСІЯ

Основні напрями роботи:

  1. Здійснення контролю за діяльністю екологічної служби університету.
  2. Підготовка пропозицій щодо організації «суботників» на території університету.
  3. Моніторинг стану території університету.
  4. Контроль за утриманням територій, розподілених між підрозділами університету.
  5. Здійснення контролю та допомога в проведенні благоустрою території університету.
  6. Здійснення контролю за виконанням рішення про заборону тютюнопаління на території університету.
  7. Популяризація екологічних знань.
  8. Проведення консультацій з екологічних питань.

КОМІСІЯ ПО РОБОТІ ЗІ СТУДЕНТАМИ

Основні напрями роботи:

  1. Підготовка питань на засідання профкому щодо студентів,аспірантів, докторантів.
  2. Участь у розробці нормативних документів щодо навчання, проживання, соціального забезпечення студентів.
  3. Організація оздоровлення, відпочинку і дозвілля студентів по факультетах.
  4. Погодження питань щодо надання матеріальної допомоги, преміювання студентського профспілкового активу.
  5. Контроль за умовами проживання в гуртожитках університету, де проживають студенти, аспіранти, докторанти – члени Профспілки.
  6. Підготовка пропозицій щодо розподілу коштів Фонду матеріальної допомоги працівникам і студентам університету.
  7. Організація участі студентів у культурно-масових, спортивних та інших заходах університету.
  8. Залучення молоді до членства в профспілці та до профспілкової роботи, здійснення підготовки профспілкового активу з числа моло­дих людей. Вивчення інтересів та проблем молоді, в т.ч. шляхом со­ціологічних опитувань.
  9. Сприяння впровадженню заходів щодо поліпшення умов праці, забезпечення житлом, соціального захисту студентів.
  10. Участь у профспілкових програмах, спрямованих на розв'язання гострих соціальних проблем юнаків і дівчат.
  11. Ведення пропагандистської діяльності, спрямованої на форму­вання здорового способу життя, запобігання тютюнопалінню, зло­вживанню алкоголем, вживанню наркотиків та на дотримання без­печної сексуальної поведінки.
  12. Пропагування культурних цінностей народу України, залучення мо­лоді до активної участі в проведенні державних, професійних і на­родних свят.

КОМІСІЯ З СПОРТИВНОЇ ТА КУЛЬТМАСОВОЇ РОБОТИ

Основні напрями роботи:

  1. Сприяння соціальному захисту працюючих та членів їхніх сімей у реалізації їх права на відпочинок, духовний, фізичний і творчий розвиток.
  2. Пропагування, затвердження та організація заходів щодо поліпшення роботи, зорієнтованої на спортивні інтереси певних професійних, вікових категорій працюючих.
  3. Сприяння організації змістовного дозвілля співробітників та членів їхніх сімей, широкому інформуванню працюючих про проведення в позаробочий час, у вихідні та святкові дні спортивних заходів на спортивних майданчиках, стадіонах і заміських зонах відпочинку.
  4. Створення в структурних підрозділах університету колективів фізичної культури, сприяння ефективному їх функціонуванню, виявлення турботи про збереження й зміцнення матеріально-технічної бази об'єктів спортивного призначення.
  5. Розгляд питань та внесення пропозицій профспілковому комітету щодо забезпечення потреб в оздоровленні та відпочинку співробітників, студентів та дітей працюючих.
  6. Винесення на розгляд профкому пропозицій щодо поліпшення виховної роботи в трудових колективах, спортивних та оздоровчих закладах, заохочення кращих активістів.
  7. Участь в обговоренні й підготовці пропозицій до проектів планів соціального розвитку колективів, пропозицій про фінансування адміністрацією фізкультурно-масової, оздоровчої роботу з фонду університету та контроль за своєчасним і правильним їх використанням
  8. Сприяння участі членів профспілки у роботі Центру культури і виховання студентів.
  9. Організація та забезпечення спортивних команд університету для участі у змаганнях, які проводяться на рівні міста за участю профспілок.
  10. Надання допомоги командам університету для участі у спартакіаді.
  11. Організація туристичних екскурсій по визначним місцях України.
  12. Ініціювання громадського контролю за дотриманням Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», законодавства у гуманітарній сфері.