19.10.2021 612

Викладачі Уманського НУС – учасники міжнародного стажування «Soft skills development in teaching professional training»

У рамках міжнародного стажування «Розвиток м’яких навичок у професійній підготовці викладачів» / «Soft skills development in teaching professional training» викладачі Уманського національного університету садівництва – к.е.н, доцент кафедри обліку і оподаткування Наталія Іванова та к.е.н., викладач кафедри економіки Алла Осіпова взяли участь у виїзному семінарі (Туреччина, 09 – 14 жовтня 2021 р.).

Викладачі Уманського НУС – учасники міжнародного стажування «Soft skills development in teaching professional training»
Викладачі Уманського НУС – учасники міжнародного стажування «Soft skills development in teaching professional training»

Мета семінару – сприяння індивідуально-особистісному та професійному самовдосконаленню сучасних викладачів шляхом розвитку м’яких (надпрофесійних) навичок на основі кращих міжнародних інноваційних практик щодо підвищення рівня кваліфікації фахівців.

Викладачі Уманського НУС – учасники міжнародного стажування «Soft skills development in teaching professional training»
Викладачі Уманського НУС – учасники міжнародного стажування «Soft skills development in teaching professional training»

Координатор проекту – Українсько-польська фундація «Інститут Міжнародної Академічної і Наукової Співпраці» (IIASC). Спікери – к.е.н., сертифікований коуч (ECF), ментор з інноваційного підприємництва (СRDF Global USA), експерт з розробки стратегій, покращення бізнес-процесів та проєктного менеджменту, власник «Кульчицький консалтинг» та керівник проєктів Агенції європейських інновацій Іван Кульчицький і к.псих.н., тренерка та фасилітаторка міжнародних проєктів і програм, співзасновниця тренінгового центру T-Update Неля Лебідь.

Викладачі Уманського НУС – учасники міжнародного стажування «Soft skills development in teaching professional training»
Викладачі Уманського НУС – учасники міжнародного стажування «Soft skills development in teaching professional training»
Викладачі Уманського НУС – учасники міжнародного стажування «Soft skills development in teaching professional training»
Викладачі Уманського НУС – учасники міжнародного стажування «Soft skills development in teaching professional training»

У програмі стажування розглядались наступні питання:

Модуль 1. Комунікативні навички:

  • створення спільного поля діяльності для вирішенням освітніх завдань;
  • проведення презентацій та самопрезентацій;
  • розуміння суперечностей між вербальними та невербальними повідомленнями;
  • публічні виступи, аргументування й переконання;
  • використання зворотного зв’язку.

Викладачі Уманського НУС – учасники міжнародного стажування «Soft skills development in teaching professional training»
Викладачі Уманського НУС – учасники міжнародного стажування «Soft skills development in teaching professional training»

Модуль 2.  Навчання протягом усього життя та навички управління інформацією

  • пошук, критичний аналіз і синтез інформації;
  • планування й цілетворення;
  • тайм-менеджмент;
  • навички креативного та стратегічного мислення;
  • навички критичного мислення та вирішення проблем.

Викладачі Уманського НУС – учасники міжнародного стажування «Soft skills development in teaching professional training»
Викладачі Уманського НУС – учасники міжнародного стажування «Soft skills development in teaching professional training»

Модуль 3. Управлінські навички

  • теорії лідерства, роль лідера та члена групи;
  • мотивація та командна взаємодія;
  • делегування повноважень;
  • здатність до аналізу та прийняття рішень;
  • управління освітніми проектами.

Таким чином, програма тренінгу була спрямована на розвиток вміння вибудовувати ефективну взаємодію з учасниками освітнього процесу на різних рівнях через вербальні та невербальні техніки з урахуванням специфіки та інтересів другої сторони переговорів; успішно формувати стратегію управління власним розвитком в умовах швидких змін, а також можливість ефективно здійснювати саморегульоване навчання та пошук відповідної інформації з різних джерел й вміння ними ефективно керувати; здійснювати наставництво та бути готовим до ситуаційного лідерства, а також розвиток проектного мислення із застосуванням системного підходу для вирішенням актуальних освітніх завдань.