31.03.2021 324

В Уманському НУС запрацювала Ticket-система запитів

Уманський національний університет садівництва наразі серед флагманів діджиталізації освітнього процесу. І черговим кроком до поглиблення новітніх тенденцій стало впровадження Ticket-системи заявок від користувачів щодо функціонування електронних ресурсів університету – системи дистанційної освіти Moodle, інституційного репозитарію, електронного розкладу та й взагалі всіх питань, пов’язаних з обслуговуванням офісної техніки й інших запитів у системі автоматизованого управління навчальним закладом.

Відповідно до умов даної програми користувачі – всі працівники та студенти університету – через запит, сформований у Ticket-системі за посиланням https://help.udau.edu.ua/, можуть отримати відповіді на питання, що їх цікавлять.

Доступ до системи заявок із сайту уінверситету
Доступ до системи заявок із сайту уінверситету

Дана система значно спрощує та прискорює процес вирішення актуальних проблемних питань і дає можливість отримати результат безпосередньо з місця перебування: в гуртожитку, на кафедрі, віддалено (під час дистанційного навчання) тощо.

В Уманському НУС запрацювала Ticket-система запитів
В Уманському НУС запрацювала Ticket-система запитів
В Уманському НУС запрацювала Ticket-система запитів
В Уманському НУС запрацювала Ticket-система запитів
В Уманському НУС запрацювала Ticket-система запитів
В Уманському НУС запрацювала Ticket-система запитів

Пресцентр Уманського НУС