13.12.2018 1263

Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС

Глобальні процеси сучасного цивілізаційного розвитку  визначають необхідність становлення нової парадигми освіти. Через навчально-виховний процес у школі відбувається нині процес  формування і створення виховання мислячої та багатогранної особистості, що вміє самостійно, креативно мислити, приймаючи сміливі та нестандартні рішення.

На допомогу Новій українській школі в Уманському національному університеті садівництва за ініціативи факультету плодоовочівництва, екології та захисту рослин і кафедри біології було підготовлено науково-практичний семінар «Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі».

У рамках проведення даного заходу вчителі біології та хімії з Лисянського району нині мали чудову нагоду відвідати Уманський НУС. Затишна атмосфера, створена професорсько-викладацьким складом кафедри, сприяла кращому засвоєнню поданого матеріалу присутніми.

Важливість висвітлюваних тем стосується кожного, адже від професійного досвіду вчителя, від його  фахового зростання залежить гуманізація освіти в цілому та її особистісно-орієнтований напрям. Але викладачі кафедри здатні долати прірву між освітою та потребами життя.

У вітальному слові проректора з наукової та інноваційної діяльності Віктора Карпенка розкривалася актуальна проблема сучасності – затребуваність студентів і випускників Уманського НУС факультету плодоовочівництва, екології та захисту рослин. Адже нині біолог – це одна з необхідних спеціальностей, якій притаманна  позитивна динаміка, що трансформувалась у багатогранну спеціалізацію, набувши агрономічного, технологічного й економічного спрямування. І це дає випускнику-біологу широку можливість працевлаштування.

Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС

Лариса Розборська, завідувач кафедри біології, висвітлила теми сучасного простору біології, як науки ХХ століття, а Тетяна Мамчур підготувала для гостей, серед яких була і її наставниця, вчителька біології, яка зуміла привити любов до цієї необхідної кожному науки, цікаву та змістовну презентацію.

Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС

Порядок роботи науково-практичного семінару містив в собі і теоретичну, і практичну складову. Гості мали змогу ознайомитися з навчальними лабораторіями університету і навіть попрацювати за мікроскопами та відчути себе знову студентами. Сучасне оснащення лабораторій Уманського НУС дає змогу молоді відповідати вимогам завтрашнього дня та краще використовувати свої розумові здібності, а це і є головною метою організації навчального процесу з точки зору компетентнісного підходу. Адже сучасному вчителю необхідно вміти організувати навчання так, щоб воно стимулювало зацікавленість і бажання разом думати і дискутувати, ставити оригінальні питання й оцінювати нестандартні ситуації, проявляти незалежне креативне мислення, формулювати ідеї, висловлювати різноманітні точки зору. Мотивація учнів до нових, на сходинку вищих здобутків та інтелектуального зростання дасть змогу вже через короткотривалий проміжок часу побачити позитивну динаміку в освіті на шляху до формування компетентності учнів.

Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС

Семінар дав чудову можливість його учасникам обмінятися досвідом та отримати багато нової інформації, дізнатися цікаві особливості сучасного навчання в вищій школі. Адже хто, як не вчитель, будучи в безпосередній близькості до учня, має розумітися на сучасних тенденціях освіти, а розвиваючись професійно та вивчивши запити дитини – легко добирати інноваційні прийоми і методи, які б зацікавили дитину та надихнули її на пошук. Саме на таких креативних і вільних, творчих особистостей чекає наш університет, адже за ними, світлими та натхненними – майбутнє нашої молодої держави.

Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС
Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології та хімії в Новій українській школі розглядали в Уманському НУС

Прес-центр Уманського НУС