Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин А-92)
Очікувана вартість
987 900,00 UAH
UA-2021-05-24-012161-b ● ab4cd04d581d44c39e8db6b904e7a0ce
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Уманський національний університет садівництва |
Код ЄДРПОУ: | 00493787 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Інститутська, 1 |
Контактна особа: |
Музиченко Ольга Володимирівна 380683227217 muz777@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2021 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2021 14:41 |
Очікувана вартість: | 987 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 879,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин А-92)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20305, Україна, Черкаська область, Умань, Інститутська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
10000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20305, Україна, Черкаська область, Умань, Інститутська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за кошти державного бюджету Покупець здійснює оплату замовленого Товару (партії Товару) протягом 10 (десяти ) календарних днів з дня одержання Товару (партії Товару) у вказаному місці призначення. Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в рахункові-фактурі, видатковій накладній. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2021 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2021 15:52 |
Проект договору.docx | |
24 травня 2021 15:52 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги - право власності
Дата подання: 28 травня 2021 15:19
Дата відповіді: 29 травня 2021 12:46
Шановний Замовнику! У Додатку 2 до вимагається : «- копії правовстановлюючих документів, що у відповідності до чинного законодавства підтверджують набуття ПРАВА ВЛАСНОСТІ Учасника на транспортні засоби, якими буде здійснюватись доставка палива.»
Відповідно до чинного законодавства України використання майна можливе на підставі різних правочинів. Зокрема, поставка палива (бензовози) може здійснюватися на підставі «договору про надання послуг з перевезення нафтопродуктів автотранспортом», порядок укладення якого регламентується главою 66 Цивільного Кодексу України.
Тому статус «власний» для бензовозу є дискриманцією.
Враховуючи вищезазначене, Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників, так як Учасник, який має «договори надання послуг з перевезення нафтопродуктів спеціалізованим автотранспортом» і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання,- прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Наявність «власного» автотранспорту зовсім не впливає на виконання умов постачання.
Приймаючи до уваги позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань щодо власного, орендованого майна (https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel ), вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог та порушив законні інтереси Скаржника.
Дана вимога порушує принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до в частині додатку 2, де вказані виключно «право власності на транспорт».
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися до Суду, державної аудиторської служби України та Міністерства оборони України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з ч. 1 ст. 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Уманський національний університет садівництва (далі по тексту – Замовник) діє в межах чинного законодавства щодо здійснення публічних закупівель за державні кошти.
Складаючи Тендерну документацію для проведення закупівлі Замовник керувався принципами, передбаченими в статті п’ятій Закону України «Про публічні закупівлі» а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Задля дотримання перелічених принципів, зокрема, принципу недискримінації учасників та рівне ставлення до них, Замовником в останньому абзаці пункту 1.6. додатку 2 до Тендерної документації для потенційних учасників передбачена можливість виконання договору в частині доставки палива транспортними засобами, які використовуються ним на договірних засадах.
Вимога «виключно власних транспортних засобів», яку згадує у свої вимозі учасник, не міститься у вказаному пункті додатка 2 до Тендерної документації.
Початок другої частини абзацу другого пункту 1.6. додатку 2 до Тендерної документації із сполучника «або» передбачає право учасника здійснити вибір, яким транспортним засобом здійснювати доставку палива - власним або орендованим зокрема, але не виключно.
Водночас ТК Замовника повідомляє, що в учасника завжди залишається право звернутися до державних органів, які здійснюють контроль у сфері публічних закупівель. Разом з тим, встановлення факту зловживання службовим становищем та корупційної змови, про яку згадує в своїй вимозі учасник, може бути здійснено виключно за рішенням відповідних органів.
Замовник зацікавлений провести закупівлю в межах чинного законодавства і пропонує учаснику більш уважно ознайомлюватися з Тендерною документацією Замовника.
Уманський національний університет садівництва (далі по тексту – Замовник) діє в межах чинного законодавства щодо здійснення публічних закупівель за державні кошти.
Складаючи Тендерну документацію для проведення закупівлі Замовник керувався принципами, передбаченими в статті п’ятій Закону України «Про публічні закупівлі» а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Задля дотримання перелічених принципів, зокрема, принципу недискримінації учасників та рівне ставлення до них, Замовником в останньому абзаці пункту 1.6. додатку 2 до Тендерної документації для потенційних учасників передбачена можливість виконання договору в частині доставки палива транспортними засобами, які використовуються ним на договірних засадах.
Вимога «виключно власних транспортних засобів», яку згадує у свої вимозі учасник, не міститься у вказаному пункті додатка 2 до Тендерної документації.
Початок другої частини абзацу другого пункту 1.6. додатку 2 до Тендерної документації із сполучника «або» передбачає право учасника здійснити вибір, яким транспортним засобом здійснювати доставку палива - власним або орендованим зокрема, але не виключно.
Водночас ТК Замовника повідомляє, що в учасника завжди залишається право звернутися до державних органів, які здійснюють контроль у сфері публічних закупівель. Разом з тим, встановлення факту зловживання службовим становищем та корупційної змови, про яку згадує в своїй вимозі учасник, може бути здійснено виключно за рішенням відповідних органів.
Замовник зацікавлений провести закупівлю в межах чинного законодавства і пропонує учаснику більш уважно ознайомлюватися з Тендерною документацією Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2021 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД СИГМА ТРЕЙД" |
947 200,00
UAH з ПДВ
|
917 236,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ЯНАКОФФ |
957 000,00
UAH з ПДВ
|
920 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД МТК" |
987 600,00
UAH з ПДВ
|
921 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" |
950 700,00
UAH з ПДВ
|
929 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД СИГМА ТРЕЙД" #41842004 |
Відхилено |
917 236,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 13:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 червня 2021 15:03
|
ПП ЯНАКОФФ #35754859 |
Рішення скасоване |
920 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 16:06
|
|
ПП ЯНАКОФФ #35754859 |
Відхилено |
920 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 16:09
|
|
ТОВ "ТД МТК" #43621716 |
Відхилено |
921 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 16:16
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" #42254701 |
Переможець |
929 400,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2021 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2021 09:57
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2021 09:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2021 11:19
|
Додаткова угода № 1 .pdf | зміни до договору |
13 серпня 2021 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2021 13:22
|
Договір.pdf | укладений |
03 серпня 2021 13:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору про закупівлю товару № 163 від 02.08.2021 року згідно змісту Додаткової угоди № 1 від 13.08.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору про закупівлю товару № 163 від 02.08.2021 року згідно змісту Додаткової угоди № 2 від 08.09.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |