30.11.2015 5948

Відбір студентів-маркетологів для проходження виробничої практики на провідних підприємствах Умані

З метою формування професійної компетенції студентів-маркетологів особлива увага на профільній кафедрі приділяється підбору баз проходження виробничої  практики. Тому, в рамках продовження започаткованої співпраці між кафедрою маркетингу та провідними підприємства Умані, а саме компанією «Fenix Agro» та консультаційною компанією «Дикун Глобал Консалт», 30 листопада викладачі кафедри маркетингу професор Руслан Мудрак, доценти Ольга Макушок, Діана Соковніна, Юрій Мазур та студенти-маркетологи 4 і 5 курсів провели зустріч з представниками вищезазначених компаній з метою відбору студентів для проходження виробничої практики з маркетингу.

Відбір студентів-маркетологів для проходження виробничої практики на провідних підприємствах Умані
Відбір студентів-маркетологів для проходження виробничої практики на провідних підприємствах Умані

Представники компанії «Fenix Agro» маркетолог Валерія Шаймухаметова та директор з персоналу Євгенія Фаніна і консультаційної компанії «Дикун Глобал Консалт» директор з персоналу Альона Ніколаєнкова підготували спеціальну цікаву програму конкурсного відбору студентів-практикантів.

Відбір студентів-маркетологів для проходження виробничої практики на провідних підприємствах Умані
Відбір студентів-маркетологів для проходження виробничої практики на провідних підприємствах Умані

Вона складалася з наступних завдань: самопрезентація студента, відповіді на професійні запитання в ході бліц-опитування, розробка слогана до запропонованого слова та практичне командне завдання. Студенти показали не тільки свої теоретичні здобутки, а й проявили винахідливість і креативність у вирішенні поставлених завдань, що було відмічено  представниками компаній. Всі конкурси оцінювалися представниками компаній та викладачами.

Відбір студентів-маркетологів для проходження виробничої практики на провідних підприємствах Умані
Відбір студентів-маркетологів для проходження виробничої практики на провідних підприємствах Умані

Наприкінці конкурсного відбору Євгенія Фаніна поспілкувалася з претендентами щодо їх очікувань від даного заходу, поцікавилась враженнями та попросила охарактеризувати власні якості, які студенти хотіли б розвивати в собі чи покращити. Підвівши підсумки зустрічі, вона відмітила високий рівень підготовки студентів-маркетологів в Уманському національному університеті садівництва, зауваживши, що більшість працівників компанії є випускниками даного вузу.

Відбір студентів-маркетологів для проходження виробничої практики на провідних підприємствах Умані
Відбір студентів-маркетологів для проходження виробничої практики на провідних підприємствах Умані

У кінці зустрічі Валерія Шаймухаметова та Альона Ніколаєнкова підвели підсумки проведеної співбесіди та запросили студентів, які були присутні на зустрічі, пройти виробничу практику у компанії «Fenix Agro» і висловили сподівання, що найкращі з них в подальшому можуть розраховувати на працевлаштування в даній компанії. Викладацький склад кафедри маркетингу подякував керівництву та представникам компанії «Fenix Agro» і «Дикун Глобал Консалт» та уклав договори про співпрацю, що дають можливість студентам проходити практику на виробничій базі підприємств, а випускникам – працевлаштуватися за профілем після успішного стажування.

Відбір студентів-маркетологів для проходження виробничої практики на провідних підприємствах Умані
Відбір студентів-маркетологів для проходження виробничої практики на провідних підприємствах Умані

 

Ольга Макушок, к.е.н.,

доцент кафедри маркетингу