29.10.2018 5274

Творчі, креативні, натхненні – це маркетологи Уманського НУС

Сучасний світ – яскравий, динамічний, вимогливий і креативний – сприяє пошуку нових форм і методів роботи і навчання. І однією з таких професій, що є відображенням потреб новітнього суспільства, є фах маркетолога.

25 жовтня Україна відзначала День маркетолога – свято людей творчих, цілеспрямованих, новітніх професійних поглядів і нестандартних рішень. І саме такими є науково-педагогічний і студентський колективи кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва, на якій молодь опановує однойменний фах.

Цьогорічне відзначення професійного свята маркетологи проводили у два етапи. Спочатку, напередодні самого свята, студенти провели активний і пізнавальний квест «Таємниці маркетингу», під час якого чотири команди проявляли свої набуті професійні навички, логічні здібності, кмітливість і швидкість. Перемогу у цій боротьбі здобула команда у складі студентів Владислава Луби, Богдана Крутаса та Тетяна Вігор.

Творчі, креативні, натхненні – це маркетологи Уманського НУС
Творчі, креативні, натхненні – це маркетологи Уманського НУС
Творчі, креативні, натхненні – це маркетологи Уманського НУС
Творчі, креативні, натхненні – це маркетологи Уманського НУС
Творчі, креативні, натхненні – це маркетологи Уманського НУС
Творчі, креативні, натхненні – це маркетологи Уманського НУС
Творчі, креативні, натхненні – це маркетологи Уманського НУС
Творчі, креативні, натхненні – це маркетологи Уманського НУС
Творчі, креативні, натхненні – це маркетологи Уманського НУС
Творчі, креативні, натхненні – це маркетологи Уманського НУС

Безпосередньо у день події відбувся конкурс на кращий творчий проект, відповідно до якого команди могли реалізуватися у трьох номінаціях: презентація команди, творчий конкурс «Казка про маркетолога» та відеозвіт «Маркетологи Уманського НУС – соціально-відповідальні громадяни». У складі суддівської колегії даного заходу були викладачі та досвідчені практики сфери маркетингу: Оксана Пенькова – завідувач кафедри маркетингу, д.е.н., доцент; Юрій Цимбалюк – заступник декана з начальної роботи факультету економіки і підприємництва, к.е.н., доцент; Марина Сільвейстрова – керівник відділу маркетингу Будівельного супермаркету «Євродім»; Ярослав Сесь – художник-оформлювач відділу внутрішньої реклами Торговельного центру «EpicentrK».

За оцінками журі найкращі результати продемонструвала команда «Венум» з казкою «Три підкови» та соціальним роликом про чисте довкілля у складі Катерина Закрижевської, Вадима Турчака, Марини Маєвської, Олександра Гули й Альвіни Кивгили.

Творчі, креативні, натхненні – це маркетологи Уманського НУС
Творчі, креативні, натхненні – це маркетологи Уманського НУС
Творчі, креативні, натхненні – це маркетологи Уманського НУС
Творчі, креативні, натхненні – це маркетологи Уманського НУС
Творчі, креативні, натхненні – це маркетологи Уманського НУС
Творчі, креативні, натхненні – це маркетологи Уманського НУС
Творчі, креативні, натхненні – це маркетологи Уманського НУС
Творчі, креативні, натхненні – це маркетологи Уманського НУС

Щиро вітаємо найкреативніших студентів і викладачів Уманського НУС з професійним святом і бажаємо натхнення та успіхів у пошуку та реалізації нових ідей!

Прес-центр Уманського НУС