28.08.2015 5410

Навчальна практика з обліку і аудиту: закладаємо основи професії

Важливою складовою при підготовці студентів за напрямом «Облік і аудит» є проведення навчальної практики з дисципліни «Бухгалтерський облік». Такий вид роботи дає можливість студентам закріпити та систематизувати здобуті ними знання теоретичних основ з бухгалтерського обліку, а також сформувати практичні уміння і навички щодо документування господарських операцій, порядку їх реєстрації та оформлення бухгалтерських регістрів.

Основні вимоги до використання сучасних методів навчання полягають в орієнтуванні на самостійну роботу студентів у різноманітності її форм. Саме тому проведення навчальної практики з дисципліни організовано за принципом групової роботи з елементами ділової гри.

Під час занять студенти 22-о групи мали нагоду зрозуміти зміст роботи працівників бухгалтерії підприємства та на базі наскрізних завдань виконувати весь комплекс облікових дій від моменту оформлення господарських операцій первинними документами та їх систематизації до узагальнення у Головній книзі підприємства. Робота у формі «бухгалтерій» сприяє розвитку у студентів навичок послідовного використання усіх елементів методу бухгалтерського обліку, а також уміння аналізувати обліково-економічну інформацію, застосовувати її для розв’язання завдань у навчальній діяльності. Така форма організації праці зацікавлює, полегшує роботу студентів завдяки розподілу обов’язків між ними в межах «бухгалтерії», підвищує їх активність.

Навчальна практика з обліку і аудиту: закладаємо основи професії
Навчальна практика з обліку і аудиту: закладаємо основи професії
Навчальна практика з обліку і аудиту: закладаємо основи професії
Навчальна практика з обліку і аудиту: закладаємо основи професії
Навчальна практика з обліку і аудиту: закладаємо основи професії
Навчальна практика з обліку і аудиту: закладаємо основи професії

Моделювання роботи бухгалтерської служби сприяло формуванню у студентів навичок спільно розв’язувати виробничі ситуації та набуттю персональної відповідальності кожного учасника за результати праці у групі.

На завершення навчальної практики її керівником доцентом Галиною Аніщенко було організовано професійну вікторину для студентів, під час якої студентська молодь змогла себе випробувати у творчих та інтелектуальних конкурсах з бухгалтерського обліку. Все це сприяло узагальненню отриманих знань з дисципліни та формуванню потужної основи для вивчення наступних дисциплін з циклу професійної підготовки.

Галина Аніщенко, керівник навчальної практики з бухгалтерського обліку, к.е.н., доцент кафедри обліку і аудиту