25.10.2017 601

Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики

Подію завершено

Мета конференції

Метою конференції є розвиток науки, а через неї й практики, поширення знань серед зацікавлених студентів, аспірантів, молодих вчених та практикуючих маркетологів.

Секції конференції

  1. Теоретичні аспекти розвитку маркетингу
  2. Практика маркетингової діяльності підприємств: вітчизняний та міжнародний виміри
  3. Міжнародний маркетинг: теорія та практика
  4. Нові сфери застосування маркетингу і логістики
  5. Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні

Інформація щодо конференції

Робочі мови конференції: українська, російська та англійська.

Форма участі – дистанційна.

Збірник тез буде надісланий учасникам заходу на поштову адресу, вказану в анкеті, протягом 15 днів після проведення конференції.

Умови участі

До 10 жовтня 2017 року (включно) необхідно надіслати на електронну адресу заходу conf_marketing_unus@ukr.net наступні матеріали:

1)      тези доповіді;

2)      анкету учасника;

3)       відскановану квитанцію про сплату організаційного внеску.

 

Сплата організаційного внеску

Розмір організаційного внеску – 120 грн.

Для науково-педагогічних працівників УНУС та ЖНАУ – 80 грн.

Внесок покриває витрати, пов’язані з друком збірника тез конференції та їх поштовою пересилкою учасникам.

У випадку, коли тези доповідей написані у співавторстві, авторському колективу надсилається один примірник збірника тез доповідей. Додатковий примірник коштує 80 грн.

Реквізити для оплати будуть відправлені учасникам конференції одночасно з інформацією оргкомітету щодо прийняття наданих матеріалів. Копію квитанції про оплату слід обов’язково надіслати на електронну адресу оргкомітету не пізніше вказаного у конференції терміну.

Інформаційний лист, заявка на участь

Найближчі події