Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики
Подію завершено
Мета конференції
Метою конференції є розвиток науки, а через неї й практики, поширення знань серед зацікавлених студентів, аспірантів, молодих вчених та практикуючих маркетологів.
Секції конференції
- Теоретичні аспекти розвитку маркетингу
- Практика маркетингової діяльності підприємств: вітчизняний та міжнародний виміри
- Міжнародний маркетинг: теорія та практика
- Нові сфери застосування маркетингу і логістики
- Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні
Інформація щодо конференції
Робочі мови конференції: українська, російська та англійська.
Форма участі – дистанційна.
Збірник тез буде надісланий учасникам заходу на поштову адресу, вказану в анкеті, протягом 15 днів після проведення конференції.
Умови участі
До 10 жовтня 2017 року (включно) необхідно надіслати на електронну адресу заходу conf_marketing_unus@ukr.net наступні матеріали:
1) тези доповіді;
2) анкету учасника;
3) відскановану квитанцію про сплату організаційного внеску.
Сплата організаційного внеску
Розмір організаційного внеску – 120 грн.
Для науково-педагогічних працівників УНУС та ЖНАУ – 80 грн.
Внесок покриває витрати, пов’язані з друком збірника тез конференції та їх поштовою пересилкою учасникам.
У випадку, коли тези доповідей написані у співавторстві, авторському колективу надсилається один примірник збірника тез доповідей. Додатковий примірник коштує 80 грн.
Реквізити для оплати будуть відправлені учасникам конференції одночасно з інформацією оргкомітету щодо прийняття наданих матеріалів. Копію квитанції про оплату слід обов’язково надіслати на електронну адресу оргкомітету не пізніше вказаного у конференції терміну.
Інформаційний лист, заявка на участь